Viagra és látás, Látás és viagra


keserű üröm látásra

Nem fogja elhinni, mi történt a férfival, aki viagra és látás sok Viagrát vett be Látás és viagra Tartalom Főoldal » Gyógyszer a családban » Vény nélkül kapható gyógyszerek ABC-ben » A Viagra látászavarokat okozhat Mintegy 20 millióan szedik viagra és látás Pfizer által gyártott potencianövelőt, a Viagrát.

A mellékhatások közé most egy új került be, egyeseknél ugyanis látásromlást okozhat. A gyógyszer mellé csomagolt kísérőszövegben felsorolják mellékhatásként a négy óránál hosszabb viagra és látás tartó erekciót, a hat óránál is hosszabb ideig tartó és fájdalommal járó erekciót, a fejfájást, bőrpírt, de nincs utalás a látásromlásra.

hyperopia különböző dioptriákkal

Az már korábban is ismeretes látás és viagra, hogy a Viagra rövid ideig tartó látászavarokat okozhat, a gondot most azok a jelentések okozzák, amelyek szerint a hatás azonnali, és hosszú ideig tart. Howard Pomeranz, a látás és viagra egyetem professzora 14 olyan férfi bevonásával készített tanulmányt, akik a gyógyszer bevétele után 36 órán belül észleltek látászavarokat.

Huszonnégy

Teljes vakságot nem tapasztalt, de előfordult a periferális látás teljes elvesztése, vagy a látásélesség romlása. A szóvivő szerint az FDA komolyan veszi a problémát, ám a hivatal orvosai nem tudnak bizonyított kapcsolatról.

rövidlátás 4 dioptria

A kutatók szerint a látásromlást a szem ereiben lezajló bevérzés okozza, melynek során egyes sejtek akár el is halhatnak.

A kapcsolatot a gyógyszerrel azért nehéz kimutatni, mert azoknak, akiknél a szemfenéken bevérzés keletkezik, egyben magas a koleszterinszintjük és a vérnyomásuk, cukorbetegek és dohányoznak, s mindezek miatt merevedési zavaraik is lehetnek, tehát a Viagrához fordulnak. A kutatók szerint pánikra ugyan nincs ok, de a Viagrát szedők, ha látászavarokat észlelnek, keressék fel orvosukat.

Lásd még.

mi a látás mínusz 2 5